精選文章

盤骨移位 腰痛 牙骹痛 胸脊椎痛 高低膊 | 治療痛症的漫長經歷 Part 5

盤骨移位、腰痛、牙骹痛、高低膊、頸椎痛等痛症治療回復到正常70-80% 之前提過有段時間因為工作繁忙,就算我長期有頸痛腰痛背痛問題也不能常去曾建橋醫師治療痛症,畢竟他的療程需要一星期去幾次因工作太忙沒能持續做治療,最後嘗試過其他治療痛症的骨傷科中醫師/推拿師傅,以下是在 醫治痛症...

2015年6月13日星期六

尋找香港中醫師治療長期胃病的經歷

尋找香港中醫師的漫長經歷

話說要找到一個醫術好、有醫德、還要夾得來的中醫真的難上加難,自從身體出現毛病之後,在尋找外傷方法之外我亦有找中醫內科治病和調理,最近有感自己原來都試過好幾個中醫,不如都總結一下分享給同好吧!

請注意,以下我嘗試過的中醫就算是給我治病的效果不太理想,也可能只歸咎於和我不夾的原因,我不懂醫術不敢評論中醫師們的治病功力,而且很多介紹人說不錯的醫師好像最後都和我夾不來,可能是我的問題吧。。。

1.  楊X勳中醫 長沙灣

之前好少找中醫治病,有朋友介紹這個中醫醫術好,而且懂針灸治痛症,所以決定一試!楊醫師的診所可以煲藥的,一進去就看到很多個藥煲。聽完我的一堆問題,如眼閃光、偏頭痛、背脊痛等 (當時剛因痛症問題住醫院一個月後出院,病徵真的是一大堆),醫師說要先飲幾次中藥再針灸,之後我吃了幾次中藥療程好像身體沒什麼變化,之後就沒去了。

2.  蕭玲中醫 銅鑼灣

看蕭中醫是因為聽說她主治胃病和婦科病,她說我是熱症給我很多寒性藥材如一堆海帶。。。不過醫師人很好,飲了幾次好像感覺不錯,也有不少婦人來看中醫婦科,只是有感那裡放藥材的地方不太整潔,而且看了3,4次都是用差不多的藥材,我不知道這是否正確,又因為衛生問題就沒再去了。

3.  仁通中藥行 北角

在北角地鐵附近,好像開了很多年,一開始還有些期望在想老字號應該不會太差吧,醫師開了藥方給我後,我說想在診所煲埋藥飲,之後醫師竟然拿了剛煲好給另一個病人的中藥給我,話大家的藥方其實都一樣可以照俾我飲,雖然我不懂醫術但感覺好奇怪,竟可以給我吃其他病人的藥,這樣的方式真的不敢苟,不敢再去了。。。

4. 張劍虹中醫 時珍堂 新蒲崗

同事介紹說在新蒲崗的時珍堂中醫師好出名,同事的一家人都一直有來看病,然後叫我多付一點錢看最厲害的張劍虹中醫(診所是由張劍虹師父和他的徒弟開的),同事說張劍虹中醫是香港著名中醫師。當我去到新蒲崗診所一開始是由徒弟看診,問診填入電腦之後才去看張劍虹中醫,感覺張劍虹醫師好像很專業,而且很多人排隊看病,我都有信心起來希望找到了好醫師。看診時我跟師父說我眼有閃光,還有胃病、婦科病等,他說我是腎陽虛,給我吃6日藥,用中藥粉沖劑,還叫我多曬太陽,閃光就會消失,如是者我去看了幾次,跟著他的方法去做,但依舊病症一樣,連他自己都說奇怪。。。而且不知是不是受不了中藥粉,可能是藥粉太燥,口腔突然生泡,嚇得我不敢再去了,可惜和這醫師不夾呢我覺得他還是有實力的。好幾年後亦發現多曬太陽的重要性,所以我覺得這位張劍虹醫師是專業的好中醫。

5. 莊朝安中醫 灣仔區鄧肇堅中醫中心/香港防癆會

有段時間嘗試用針灸治療痛症,聽朋友介紹灣仔區鄧肇堅中醫中心醫師有一位叫莊朝安中醫針灸治療手法非常了得就去嘗試一下,莊朝安中醫非常熟練的落針真的超級快連怕痛的我也反應不來已經落針了XD! 針灸治療後的確有效止痛痛症一會,但感覺不長久很快又痛症又復發了,可能是脊骨錯位的根本問題未有解決吧,之後因為我有段時間一直腹瀉,莊醫師說要內服中藥去醫治,只是吃了幾服效用不大,還是一直有胃痛腹瀉,最後就沒再去了。但如果是想嘗試針灸治療的病友我還是很推薦莊朝安中醫的他的針灸治療技術的確很熟練。

6. 周X權中醫 上環

周醫師是有名氣的出名中醫,很有醫德醫術也高明,不吝嗇知識常教輪診的病人一些有益身體的小知識,有段時間我和家人都一直找他看病,有時也輪候一小時才能看病,很多在上環工作的OL 也看他。記得之前試過得了梅核氣,喉嚨很不舒服,找他看病吃了幾日藥就好了,我相信不是很多中醫師懂得梅核氣的醫治方法的,所以吃完好了也令我對周醫師更有信心。只是那次我一直腹瀉再找他看病,吃藥後竟然有黑便,嚇死我了即時入院照胃鏡,自此不敢再找周醫師了,都想不通為何變成這樣,難不成是自己的問題,明明覺得周醫師醫術真的不錯呀,想來還是只有不夾的原因吧。。。

7.  劉棣欽中醫 銅鑼灣

這位劉棣欽中是在網上找到的,search 銅鑼灣中醫推介就找到劉醫師了,好像是非常有名的中醫,連高官都來看,而且是老醫師感覺很親切可靠,當時我是因為腹瀉而開始去找他治病,他都會細心解釋我的體質和病因和叮囑我那些食物要介口,很感動當時只吃了幾日就不再服瀉了,自此我就一直看劉醫師,就算是有點貴又要預早BOOK時間比較麻煩,但他真的能斷症開的藥也有效,基本上每次我說的問題他都能解決,而且聽說他調理婦科也不錯所以有段時間盡可能調理,雖然每次到最後他都先治我的胃病。 不過自從他半退休後現在看病要3天前預約,真的不太方便了胃痛都要等3天才能看病,所以感覺是時間要再去尋找合適的中醫了。

8. 區泳甡中醫 屯門

朋友介紹的老中醫, 說之前因有膽石本來西醫要她割膽,之後她吃了區醫師的藥3日再照膽石就沒了,很神奇呢! 所以我就去拜訪這位老中醫,雖然地點較遠不過診金很平所以還好吧,一開始去我又是看胃痛,他說我是熱症,但明明我覺得自己雙腳一直很凍,最近還要浸熱水才好些,而且小腹也時常很凍,而且之前好像某些醫師都說我是脾寒虛寒呀我還一直以為自己是寒症,怎麼變熱症了,他就給我吃藥試試,一吃真的胃不再痛,腸胃氣消了,雙腳還變暖了!怎麼可以2日藥就改變了我的體質呢。。。之後又有次因我突然摸到自己頸上的淋巴核腫了,他說是什麼上火了就給了我去痰火核的藥單,吃了幾天痰火核真的細了一倍,太厲害了!所以現在一有什麼怪毛病就去找區醫師看病,醫師除了醫術不錯外他其中一個優點是一星期7天都應診,因為是直接去他家看病,不用BOOK時間那麼麻煩。希望醫師身體健康那我不用再費神找其他中醫吧,畢竟要找一個醫術好有醫德又夾的中醫師是很不容易的呀!真的感謝有人介紹了好中醫給我!


79 則留言:

  1. HI, 我係網上聽人講劉棣欽中醫醫暗瘡同調經好得,請問你知5知呀?可以俾佢個電話我嗎?謝謝你!

    回覆刪除
  2. Chloe 你好! 係呀聽講好多人搵劉棣欽中醫調理身體準備生B, 我睇佢調經都覺得OKAY,食左中藥係黎得準D,暗瘡我就唔清楚啦,不過佢已經半退休好似唔收新症啦@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 點會吾收新症呀,呢D都係手法,我打去咪一樣收,吾係點收你500蚊初診金呀,医生医術係点我吾知,但登記個姑娘勁垃圾,狂比舊客打尖插隊,好多個遲來先看,應該收左利昰,我就等左四個籌又四個之後兩個兩個,等了接近兩個鈡到末到,忍吾住同医生反影,但佢視而不見,毫無反應,縱容下屬,都係蛇鼠ㄧ窩,其實都係裕左要等,但都要大家公平D,打矛波都吾好咁過份,後來我拿回500蚊取籌費走人,吾睇


      刪除
  3. 區醫師收費點架, 開幾點架,我有病好多年都搵唔到咩事,想去試下睇

    回覆刪除
  4. 你好,區醫師診金$100, 佢星期一至日都應診嫁去佢屋企睇之嘛,不過就唔好太夜啦佢老人家好早訓。 如果醫左好多年都醫唔好真係可以搵區醫師試下,反正診金都好平,去聽下佢點講都好=)

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢個電話好似長期打唔通

      刪除
    2. 唔會呀,我琴日先見完佢,你打去佢手機6351 8201啦,佢多數聽手機~

      刪除
  6. SORRY 依排無玩BLOG, 區醫師100蚊診金 中藥自己出去汁 :)

    回覆刪除
  7. 請問區泳甡醫師的地址是? 係咪上去之前先打過電話先? 診金$100, 另外中藥自己去出執??

    回覆刪除
  8. 請問區泳甡醫師的地址容易去嗎? 我上網找到好幾個地方

    回覆刪除
  9. 網上地址有D 未UPDATE, 地址是:新界大欖涌胡屋村34號地下, 電話:6351 8201/2750 0660
    去之前最好打電話比佢,我多數係銅鑼灣搭962B或九龍搭52X號去到大欖桶落車。
    係呀診金$100, 中藥自己去出執~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝您呀! 但地點難找到嗎? 會否好隔涉? 咁落左車之後係咪要行入村? 定要搭車入村??

      刪除
    2. 落左車向返後行過對面再行2分鐘會見到個廟,之後得一條路直入去到村口向右行就到嫁啦~

      刪除
    3. 依排我妹咳左3個月又懶唔肯去咁遠搵歐醫師,出面睇左3次西醫1次中醫都未好,最後我見醫師時講左我妹個病情俾佢開藥,2劑好返!

      刪除
    4. 醫帥治失眠 有冇效??🙏🏻🙏🏻求救😭嚴重失眠

      刪除
    5. 失眠成因有很多,五臟都有可能導致失眠,要找好中醫治療喔!

      刪除
  10. 最近去睇區醫師都遇到唔少睇左依個BLOG而黎的人,都幾開心我寫既經歷幫到大家。係度呼籲一下:最近好多人感冒,因為醫師年紀大,如果大家係因為感冒去睇佢請帶返口罩,保障一下醫師身體,感謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝您的分享! 我也根據您提供的資料, 準備去看看這位老中醫, 希望他能醫好我媽咪的久咳及我仔的氣管敏感

      刪除
  11. 請問有去看過區醫師的blog友可以分享一下嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次去好易蕩失路, 係在炸巴士站附近, 有個小廟, 走入去就係。 不過就好多年輕男女走去睇.

      刪除
  12. 最近一次睇醫師,咳左半個月,食左2日藥已經好得7788

    回覆刪除
  13. 我想問你們搵區醫師睇咳,係本身已經睇左西醫先之後唔得再搵區醫師睇?定係一起咳感冒就搵區醫師?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無睇西醫,但有食其他中藥無咩效,所以去左睇區醫師

      刪除
  14. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  15. 仁通真係唔好,我去睇,佢比d藥粉我,我打去問點用,佢就話咩佢比多左我,問我要唔要,要就再比70蚊,好似好揾笨咁?先斬後奏?堅決唔要!!之後佢態度就麻麻,叫我拎番番去比佢��

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀佢好似好求奇咁,俾人地劑藥我@@ 佢俾多左你已經唔專業仲要問你要唔要,緊係唔要啦- -

      刪除
  16. 我咳左好耐搵過佢, 料都叫做有啲既, 不過就冇作者講咁誇張, 普通加多少少料咁上下喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢排有哮喘, 請問有邊個睇得好, 我聽聞有個醫師係北角, 要早上好早去排隊攞籌

      刪除
  17. 你搵到區醫師,佢點解唔介紹佢老友醫你啲肌肉問題

    回覆刪除
  18. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除

  19. 8. 可以告訴我區泳甡中醫地址電話嗎?唔該

    回覆刪除
  20. 我最近去搵區醫師看皮膚痕癢,他收我HK$200診金,看了兩次,共400,加了一倍價?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀診金係加左,我都有諗過加太多既問題,不過如果真係幫到人佢又開心既,我諗大家都唔會介意,希望大家就當係孝敬佢老人家唔好太在意啦THANKS

      刪除
  21. 地址是:新界大欖涌胡屋村34號地下, 電話:6351 8201/2750 0660

    回覆刪除
  22. 有無人可以介紹專醫月經不調嘅醫師俾我?唔該曬

    回覆刪除
  23. 請問仲有無睇過區醫師可以分享呢,另外濕疹有無醫師可以介紹呢。感激!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係腸胃成日脹氣,睇西醫無用,根住睇完個post去睇區醫師,診金200,大約睇左4次,但效果一般,感覺醫師有啲無耐性聽病症(因為我伴隨好多症狀)同可能年紀大記性不太好。第三次覆診因為忘記帶第一,二次的藥單,講同樣病狀醫師開左藥單,執藥果陣個人問我係吾係感冒,因為入面大部分醫傷風感冒,所以有少少奇怪,以家食左一日,腸胃同之前差不多,打算覆診多一,兩次。

      刪除
    2. 你可以試下睇區醫生,下面有個unknown就係我既經歷分享

      刪除
  24. 我睇左大半年許天桂醫師,我係睇婦女病的,感覺好似有好慢好慢好慢嘅改善,但唔明顯噯,其實都唔知算好唔好?我帶過媽媽去看,媽媽回家看了藥材,説他放蕃瀉葉, 藏紅什麼,會令身體好寒,唉!我自己對中藥真的少少都沒認識。

    回覆刪除
    回覆
    1. 藏紅花係活血化瘀通經。。。睇中醫都要有耐心同睇下夾唔夾既,我都搵左好多個先搵到區醫師,如果你有興趣都可以試下搵佢睇症,祝早日康復!

      刪除
    2. 你好,請問你覺得許天桂醫師幫到你嗎? 因為家人患癌但區醫師已經仙逝,我還在努力尋找好中醫,聽說許天桂醫師醫到癌症,上網尋找時竟然找到自己的BLOG的留言有提及醫師,希望有緣你看到回覆,謝謝。

      刪除
  25. 因為呢個post 我琴日去左大欖睇區醫生,一入到去見到二三層既住宅,以為區醫生好有錢,點知原來我行錯路,老人家住系鐵棚屋,而且坐輪椅,真係好驚訝!但係佢真係好勁,我甘次係去睇皮膚病(玫瑰痤瘡同脂溢性皮炎),區醫生一把脈就話我係因為脾寒而引發既病,仲話我虛不受補(醫生雖然年紀大,但係講野好清晰),同我好深入甘講解我既體質同埋戒口之類既野,然後出左內服同洗臉用既藥單,仲會逐樣逐樣藥解釋有咩功效,真係好好,仲好有自信甘同我講,我只系因為脾寒引發既,而唔係病,食幾日一定會有效,keep住食就一定會好,仲話以後皮膚有咩事食呢劑同用呢個單既藥洗臉就得,真係好開心,因為我個病已經差唔多三年,睇過政府,幾次私家同中醫(良景同雅都)都冇效,反反復復,比區醫生甘講我又重燃希望,最後比左200蚊診金,中藥去出面既藥行執。翻到屋企食左一日藥,覺得個胃舒服左好多,喉嚨都冇再痛,塊臉冇再發興,而且用完藥洗臉第二日塊臉已經冇甘紅,真係有效!本來心情都好擔心,因為自問體質好麻煩,又唔補得,又虛寒,夜晚仲會潮熱出汗,但係估唔到劑藥真係好岩我。推薦各位真係可以去試下!我係在屯門公路站落車,然後搭lift落去地下,再行一段路,見到海軍訓練學校,對面有個天后廟,隔離就有區醫生既路牌,跟住去就去到

    回覆刪除
    回覆
    1. 病情有好轉實在太好啦:) 記得少食香蕉呀!

      刪除
    2. 請問你由睇區醫生到現在,玫瑰座瘡有冇好?因為本人玫瑰座瘡好嚴重!睇過好多中,西醫都唔得!

      刪除
    3. 食藥果排,內服+外洗,真係好左好多,起碼五六成,之前訓教癢得好嚴重會R到出血,大概洗左一個月左右塊臉已經唔癢,而且冇再流濃水同結焦。可惜後黎突然出左蕁麻疹,停左藥,身體又唔爭氣,加上考試壓力大又復發了,然後呢排再複診

      刪除
  26. 請問各位,有無好的哮喘中醫師介紹? 唔該晒

    回覆刪除
  27. Mika Kami,濕疹都可以睇區醫師,之前有朋友成身濕疹連手腳皮膚都爛哂,去左睇醫師食藥清毒好左好多,最緊要戒口唔可以食辣同炸野

    回覆刪除
  28. 我也是身體極差的人,看到post 也來訪尋區醫生,今日見完區醫生,醫生講我上中下都好寒濕,要食得好清淡,要食3劑藥先,食完再回去覆診,醫生問我點解會找他,我話是網上看到的,他說應是他的學生post 上去的,好奇地想暸解區醫生是否一個人住在那而沒人照顧嗎?因為一個老人家又坐輪椅,實在挺不方便呀!今日食完第一劑,效果不大明顯,明天再食第二劑,希望有改善我多年的暈眩和寒氣,真係睇了很多醫生了,祝大家都身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,請問最近情況有改善嗎?希望區醫師可以幫到你!不好意思遲左咁多回覆,醫師他住的地方家人在附近不用擔心,最近見醫師也聽到他說很多由網上來醫病的有心人有照顧他、幫他買東西等等,感謝各位對醫師的照顧!

      刪除
  29. 你好阿, 想問下胃病左成兩個月 同埋個身體好虛應唔應該搵區醫師阿?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,不好意思遲左咁多回覆,我一開始都係胃痛左幾年先搵到區醫師醫返好,你最後有找他嗎?

      刪除
  30. 你好,請問區醫師現在還看症嗎?是否直接打手機給他約看症?候覆,謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,不好意思遲左咁多回覆,是的直接打電話給他就可以了,但請不要太晚打電話,老人家很早睡覺,8PM 前比較好,謝謝。

      刪除
  31. 大家好! 機緣巧合,看過有關作者既經歷,今天我也冒名去找區醫師診症! 待服藥後再跟大家分享! 謝謝作者提供資訊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 由第一次去找醫師,到今天已是第4次了,其實是我帶媽媽去求診,病情已有好轉,希望媽媽可以早日痊癒! 感謝區醫師我醫治,也感謝版主的分享,才有緣分找到良醫! 🙏🙏

      刪除
    2. 你好!那實在太好了,很感恩此BLOG可以幫到有需要的人,衷心希望你媽媽早日康復 :)

      刪除
  32. 你好 請問入去途中會否有狗
    不好意思本人太驚狗
    但又好想看區醫師��
    感激萬分

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,不好意思遲左咁多回覆,中途我未遇過流浪狗,但會經過附近一些民居,間中會有狗吠聲,但應該不會太恐怖的不用怕:)

      刪除
  33. 你好, 請問醫師會醫小兒抽動症嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,不好意思遲左咁多回覆,這個我也不清楚不能回答你的問題,你可以直接去找醫師詢問,希望幫到你!

      刪除
  34. 請問醫師還有診症嗎? 我囡囡面上的暗瘡越來越利害,現在真不知是暗瘡還是玫瑰痤瘡!面上經常好紅,請問直接去醫師診症?還是要先去西醫檢查,確定是暗瘡定玫瑰痤瘡呢!她都睇左中醫三個多月,又睇了化學博士食補健食品二個月,仍然沒有效用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見其他post 話區醫師已上天家,劉醫師就唔接新症

      刪除
    2. 都想請教blog 主有冇其他醫師介紹

      刪除
    3. 你好,不好意思遲左咁多回覆,區醫師已經仙逝,暫時我未尋找到和區醫師相當的中醫師醫治內科問題,如果有網友遇到好中醫請隨時在留言分享!

      刪除
    4. PO chun 你好,不好意思區醫師已經仙逝,暫時沒有其他醫師我可以介紹,如果是皮膚上的問題,可以先循西醫皮膚科醫生排除是玫瑰痤瘡問題,然後尋找合適的中醫調理,聽你說如果之前的中醫看了三個多月還未有效,建議試另一個中醫。

      刪除
  35. 請問醫師懂得醫玫瑰痤瘡嗎? 我困擾了很久

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思,區醫師已經仙逝,暫時沒有其他醫師我可以介紹

      刪除
  36. 去找過 附近居民説醫師不在了…保佑醫師 幫人无數

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀區醫師真的幫了很多人,希望區醫師一路好走。

      刪除
  37. 睇晒咁多留言 我親人有嚴重心臟病 西醫已無辦法
    見到區醫師 看到希望 怎料醫師已仙遊。。。希望醫師一路好走!

    回覆刪除
  38. 希望區醫師一路好走,也希望你親人能找到合適的醫師。

    回覆刪除