精選文章

盤骨移位 腰痛 牙骹痛 胸脊椎痛 高低膊 | 治療痛症的漫長經歷 Part 5

盤骨移位、腰痛、牙骹痛、高低膊、頸椎痛等痛症治療回復到正常70-80% 之前提過有段時間因為工作繁忙,就算我長期有頸痛腰痛背痛問題也不能常去曾建橋醫師治療痛症,畢竟他的療程需要一星期去幾次因工作太忙沒能持續做治療,最後嘗試過其他治療痛症的骨傷科中醫師/推拿師傅,以下是在 醫治痛症...

2015年3月20日星期五

痛症自然療法? 還是氣功療法?

痛症自然療法? 還是氣功療法?

話說被沙田劉醫師正骨後整個人真係輕鬆左好多,開心了幾個星期,但同時又覺得身體還有點緊的感覺,好像頸至左邊面有時仲係有點拉扯,坐下時腳都有拉扯感覺,治療後休息左一會不敢怠慢繼續拉跟想鬆返肌肉但好像無太大幫助,無意間上網找到一個叫全治護脊的網站,清楚解釋了肌肉錯位的問題,「要使脊椎得到穩定的復位,要先明白脊椎究竟由什麼支撐固定?答案是肌肉。那麼骨骼出現錯位時,肌肉會與骨骼發生什麼的互動影響呢?可能答案有三個:一、骨骼錯位前出現肌肉被錯位的肌肉拉致扭曲;二、骨骼錯位是因有肌肉出現錯位,所以骨骼得不到平衡的支撐,跟隨肌肉錯位;三、兩者根本無絕對性關係。」我開始明白只係睇跌打或骨傷科其實只醫到骨骼錯位但醫不到肌肉,而我的肌肉應該原本就錯位了,因為我的痛症是由長期姿勢不正確所引起!所以就算骨架醫好了但我還是覺得肌肉有拉扯,而繼續不理會肌肉錯位只會令肌肉把骨骼和關節再拉歪,所以現在我又開始看新醫師繼續走上恢復身體之路!

9.  全治護脊曾建橋醫師  (4個月,進行中)

第一次見曾醫師時我就沒多說自己的問題由他來觀察再告訴我 (我發覺這個方法起碼知道你找的醫師有無能力斷症),誰知他一按我的頸已講得出我左邊比較痛, 又按得到我手有時會痺,我心想不是吧一按就知有無咁快,之後他叫我企起身,他望一望我,然後突然用手按我左大腿側和左腳問係咪好痛,我心想係勁痛呀。。我左腳係之前拗柴叫劉醫師整返好但還有些痛,這個曾醫師為何一望就知==還有左大腿側我根本不知道有問題呀! 我靜靜地自己按右邊是不痛的而左邊就真的痛,那即是他不是亂按 == 我心想太恐怖了怎可能一望就看到,雖然他有解釋一下說我肌肉不平衡什麼的但當然我不太明白,只知我的肌肉還未好所以才會痛><

之後醫師開始幫我治療頸部,我一直問他會用什麼樣的治療手法,是骨傷科還是脊醫的方法呢?因為我覺得自己應該是老行家了什麼手法我都試過,誰知醫師說兩樣都不是, 竟用一種我未試過的治療手法,就是很輕柔的拍打我頸位的肌肉==, 好像完全不用力一樣, 但我又真的感覺到被他按過的肌肉會有股熱力感,他先很準確地按到的那裡痛,再用一連串輕柔的手法治療,之後他再按那個位已經不痛了==太神奇了!!我完全摸不著頭腦,就這樣醫師一邊治療我一邊不解地思考著他用的是什麼方法什麼原理,直至完成時我感覺他都不會像以前的醫師那樣喘氣,而我又能感到頸部真的輕鬆了很多,感到有股暖流在我頸後流動,而且不久後身體突然變得好疲倦,醫師說是正常的因為他治療後毒素由身體排出體外,所以要多休息多飲水,這也證明他是真的有醫治到我要不然身體不會出現變化,我心想這個應該更加似是神醫了,很慶幸自己有繼續尋找醫師沒放棄呢! 曾醫師有說他的療法是恢復肌肉錯位,是需要一段時間處理才達至最大成效,那我也明白肌肉是有記憶的所以需要一斷時間不停醫治才行,醫師也答應我如果頸部進展良好就開始醫治腰部, 所以我要積極些準時來睇醫師才行! 今次一定要斷到尾!加油!

感想:曾醫師也是那種很親切很關心病人那類,醫術那麼高明(我覺得已去到神的境界)但還是很謙虛很用心聆聽病人的需要,原來天下間還有那麼多有醫德的醫生存在呢實在太感動了!看看診所周圍也貼滿了醫師的專訪和病人的感謝信,連配多拉a夢的林保全先生也曾來這裡求醫(他為醫師錄影了個人分享), 感覺這裡應該就是最後要找的痛症診所吧!


如有興趣了解自然療法痛症治療痛症,請觀看更多痛症治療的漫長經歷 PART 2的經歷

29 則留言:

  1. 曾建橋醫師 係邊個科目. 請問幾錢一次, 同埋一次要攪幾耐 ? 謝

    回覆刪除
  2. 曾醫師係自然療法醫師又識中醫物理治療,你可以去佢網站或FB了解一下,幾多錢同每次幾耐真係因人而異,佢係一個療程咁計所以好睇你病情係點。你可以去試一次先,曾醫師好好人嫁個時我第一次睇佢同佢講話睇醫生睇到無唒錢,佢竟然就唔收我錢(第一次治療),超好人呀^^

    回覆刪除
  3. 咁你個case又係點呢 (幾多錢同每次幾耐)? 試完先繼續? Package or 一次次計?

    林保全先生錄影片段可以在那裏看?? 上去佢office ??

    回覆刪除
  4. 係呀試完第二次就join package, 佢話因為佢的方法係鬆肌肉回復原來位置,每次鬆完肌肉又可能因為我地既壞姿勢又 bound back 返,所以要 keep一段時間去,價錢我係度唔方便講啦,但其實我計返如果每星期去3日係抵過睇脊醫(我用邵醫生去比較),我又覺得比睇脊醫感覺好好多所以就join左。
    係呀一上去診所就會聽到多拉a夢把聲,仲有好多其他病人都有錄影多謝醫師。

    回覆刪除
  5. 我有上過去觀察,感覺像間美容院。而且講到護脊得、減肥得、連糖尿都得,有點太神奇。而且收費因人而異,不是明碼實價,我沒有太大的信心,所以沒有嘗試.

    回覆刪除
  6. 哈原來可以減肥嫁?我又唔知喔,糖尿係因為曾醫師本身係營養師可以度身整餐單FOR糖尿病,可能都有餐單幫人減肥啦, 其實都真係要同曾醫師傾過做過一次先會覺得有用,就咁聽係真係唔係好明佢D原理,我自己做過咁多次都唔係好明- -不過就真係做完唔痛咁囉~

    回覆刪除
  7. 想問劉志偉醫師到幾錢一次?

    回覆刪除
  8. 睇你邊個部位. 手腳就好似五百, 脊骨(頸到腰)就要二千元一次

    回覆刪除
  9. 劉醫師呃錢嫁。佢要攞假整,我五日之內就洗左萬幾蚊,第五日整完都仲覺得有d唔係好正。跟住過幾日又痛番,又去佢過度整,跟住佢就一次過又同我做番之前要用5日睇同做既治療。首先就係拖症,之後就自己整唔掂又話我自己身體唔好。呃左我成萬幾蚊!!!!

    回覆刪除
  10. 下你講緊沙田劉醫師?唔會喔佢唔會拖症,我成身都咩佢一次整返正我嫌佢太急就真==
    你個問題係咪好耐嫁啦? 我講過舊症除左正骨仲要正肌肉因為肌肉都錯位,而劉醫師佢只係正骨,所以如果你係舊症,尤其盤骨移位個D (我就係) 佢一整正左,你行幾步可能太快或行路姿勢仲好像以前一樣就會整咩返D骨嫁啦。 所以要連有問題的肌肉都要多放鬆,多做伸展元先可以真正解決到問題。 不過如果你岩岩比劉醫師治療完就唔好亂郁等身體休息下先。

    回覆刪除
  11. 其實你到時同曾醫師講睇BLOG見到佢地就知嫁啦哈哈!唔明我再EMAIL你^^

    回覆刪除
  12. 咁係咪應該睇曾醫師之後再睇劉醫師?
    先把錯位肌肉調整再正骨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小弟係路過既,,,小弟都有做開運動,其實正骨同肌肉錯位都需要同時進行治療,如果你D肌肉唔係太緊(因為有D人肌肉太緊會影響到正骨),應該先正骨,早D整好就會早D減少移位既問題,之後先再去正視錯位既肌肉。
      小小建議係平時可以拉多D筋,等D肌肉多D彈性,另外就係之後多D訓練一下比較弱既肌肉,正確既肌肉訓練能夠有效幫助及鞏固返成個骨架。

      刪除
    2. 我都好想知道應该睇曾医師先或劉医師。

      刪除
    3. 其實我都好同意最好係正骨同肌肉錯位都需要同時進行治療,但暫時我未有緣認識到可以2邊做得好既醫師,所以當時只可以分別搵依2位醫師。至於搵邊個先邊個後就真係depends,當年我係肌肉太緊又弱無muscle support,結果每次睇完劉醫師正完骨後好快姿勢唔好郁一陣又彈回轉頭,如果你同我同case 既就建議先搵方法整鬆+加強肌肉再去搵佢,又或者肌肉真係緊到自己都鬆不到就搵曾醫師醫鬆肌肉先,有可能治療後都已經減輕痛症同脊椎慢慢復位。

      刪除
    4. 我睇過曾醫師真心OK,真係做第一次已經紓緩好多 無咁痛。

      我都試過做完有排毒現象(好攰, 皮膚痕),飲好多水過兩日就無野,而且唔會好似按摩咁,幾日後又痛返。

      應該唔係海鮮價,人人都係果個 4個月嘅package 喎

      刪除
  13. 請問曾醫師全名叫咩,我想睇他,

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,不好意思遲左咁多回覆,你可以GOOGLE 找曾建橋醫師,網站有電話預約,希望幫到你!

      刪除
  14. 請問你睇完曾醫師後,直頸問題有冇解決到?頸回覆正常孤度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,我之前工作繁忙無時間睇醫師和寫BLOG, 最近有睇返曾醫師,之後可以分享一下。

      刪除
  15. 請問你睇完曾醫師,直頸問題解決未?頸椎回覆正常孤度未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,不好意思我之前沒注意到你的信息,我係幾年前睇過曾醫師一段時間,但之後工作太忙就停了,亦無再去照x-ray,所以答唔到你。不過最近我有去睇返曾醫師,遲D可能都可以share返治療詳情,同埋之前係曾醫師的診所都會見到其他病人治療前後的x-ray對比,所以我想信是有成效的,但當然要跟他的治療療程不可以好像我之前半途而廢。

      刪除
  16. 請問睇完劉醫師及曾醫師到最後是否已醫好,骨及肌肉都回復正常位置。先感謝你可盡快回覆因我狀况完全同你一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,我已經有一段時間沒再找沙田劉醫師了,因為那時候覺得沒解決到肌肉的問題然後一直反彈,之後我有睇過曾醫師一段時間,但之後工作太忙就停了,所以俾唔到你確實答案。如果你只是局部性痛症問題而且肌肉好蹦緊可以嘗試找曾醫師,不介意的話也可以留聯絡電郵俾我再詳細溝通,希望幫到你。

      刪除
  17. 我和Unknown 的情況很相似,也希望知道你能夠在曾醫師的治療下可以完全康復嗎? 因為我也想嘗試他的治療方法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,我最近只在大半年前找過曾醫師治療幾次,因為工作繁忙未能經常去治療,而他的方法是需要長時間治療肌肉以達致肌肉和骨骼錯位得到改善,你可以先去嘗試幾次看曾醫師的手法合不合適自己再作決定。

      刪除